Igår var det dags, jag och Pontus åkte iväg för att se Pitch Perfect 3 på bio på Filmstaden i Malmö. Blev lite stressigt att ta sig dit då vi fastna på Monkey Sports för att fixa Pontus skridskor till dömningen men tillslut hann vi i tid. 
 
Filmen - den var riktigt bra! I sann Pitch Perfect-anda hade den mycket sång och musik vilket jag älskar. Det är en riktigt sån där feel good film som man kan se en regnig dag och bara bli glad. Fick även några omgångar av skratt och till och med skratt så jag grät, då jag fick en blick av Pontus ("Så kul är det faktiskt inte") haha! 
 
Men en riktigt bra kväll och en rolig film, mitt bästa betyg är alltid när jag känner känslan när jag går därifrån att jag vill åka tillbaka imorgon och se den igen. Och det var definitivt känslan här! :) 
 
Några dagar in i 2018 och det ser ut att bli ett magiskt år! ♥
Pitch Perfect 3,

Kommentera

Publiceras ej